Ľadová šou, akú ste ešte nevideli, má už teraz na konte dva svetové unikáty. Je to jediná Angry Birds šou akéhokoľvek druhu na svete. A slovenskí herci a akrobati si zahrajú na 360-stupňovej scéne, ktorá je pri rodinných šou takejto veľkosti naozaj jedinečná. Šou Angry Birds On Ice vypukne 25. januára 2020 v Steel Aréne v Košiciach a 1. februára 2020 na Zimnom štadióne Ondreja Nepelu v Bratislave. Pre verných fanúšikov ponúka organizátor limitovanú akciu 3+1, pri kúpe 3 vstupeniek je štvrtá zadarmo.
Šou na najvyššej úrovni prináša slovenská spoločnosť Comunique, ktorá postupne zverejňuje mená tvorcov. Režisérom šou je Juraj Benčík, prvý slovenský herec, ktorý vystupoval v Cirque du Soleil. Scénografom je uznávaný profesor na VŠMU Jozef Ciller a hudbu pre šou skladá známy multiištrurmentalista Oskar Rózsa.
Ide o slovenskú šou. Slovenský produkt s účasťou slovenských tvorcov, autorov aj umelcov. Zároveň je to jediná Angry Birds šou akéhokoľvek druhu, na svete. Unikátnosť šou spočíva v 360-stupňovej scéne, ktorá je pri rodinných šou takejto veľkosti úplný svetový unikát. Je to šou na ľade, ale s veľkým množstvom prvkov umenia, najmä akrobacia, parkour a ďalšie artistické prvky. Naša šou môže bez problémov konkurovať akejkoľvek zahraničnej šou, konštatuje Michal Vernarský riaditeľ spoločnosti Comunique.
Unikátny projekt Angry Birds On Ice zastrešuje spoločnosť, ktorá má na konte nesmierne úspešnú šou Máša a medveď na ľade. Megaúspešní slovenskí tvorcovia ju predstavili vo svete, kde ju videlo vyše 160 000 ľudí v 7 krajinách. V Bratislave bolo celkovo 11 predstavení.
S Angry Birds začíname turné Slovensko, Česko, Poľsko. Máme plánované predstavenia v 14-tich mestách. Aktuálne už aktívne rokujeme aj s našimi zahraničnými partnermi, aby sme šou odprezentovali aj v ďalších krajinách – v Chorvátsku, Slovinsku, Nemecku, Švajčiarsku, Rakúsku a ďalších, plánuje Michal Vernarský.
Angry Birds On Ice je licencovaná šou, organizátorom sa podarilo získať licenciu od fínskeho štúdia Rovio pre celú Európu.
Päť osobných stretnutí v štyroch rôznych krajinách, 25 844 precestovaných kilometrov, tri prezentácie, tri konferenčné hovory, vyše 300 emailov a 15 mesiacov času, To všetko predchádzalo podpisu zmluvy na značku Angry Birds, rekapituluje Michal Vernarský.